četrtek, 30. oktober 2008

Zakaj blog?

Pisala sm blog že na viji do par mescev nazaj, k sm se izčlanla. Od takrt sm si tolkrat želela nekam napisat, kaj se mi je zgodil, kaj čutm, kaj me je določen dan pritegnil, kje sm prebrala ta stavk, kje sm slišala tistga in tako dalje. S tem namenom je nastal tale zmazek od bloga, da mam nek plac, kamor se lahko razpišem, razp****m, razkarkolzravnšegre.
Bojo stvari, k so mi všeč, bojo stvari, k jih ne maram, bojo stvari, s katerimi sm obsedena, vse. Izgled bloga ne bo ostal tak, to je sam zdej, k sm si tko nenadoma zaželela met the place in se mi ne da urejat, že ime pa naslov sm zberala sto let, če grem to urejat, bo trajal še dodatnih dvesto ... jz bi rada pa še kej do konca pogledala pa mogoče šla mal spat.
Če ne štejemo tega vpisa, lahko rečemo, da je to nadaljevanje tistga sranja, k sm ga pisala na viji. Samo da je na viji več folka dejansko bral. Če ste vijo bral, poznate moj stil pisanja, kaj ponavad napišem na blog in podobne stvari. Če niste bral vije, boste to še spoznal ... če vs zanima.
Nekateri so me prosil, da če se kdaj spet spravm pisat blog, morm dt link. Boste dobil. Oz. ste dobil. Oz. si dobila. Najbrš se sploh ne spomneš, da si me za to prosila.
Taužntkrat sm že poskusla tukile z bloganjem pa mi še nikol ni ratal, napisala sm 10 vpisov, potem pa nehala. Sam, k ti to enkrat pride v navado, zna bit kriza odnehat. In prej sm mela vijo, zdej je nimam več.
Ja, pa ponavad vejce postavlam tja, kjer nej ne bi stale ... ni se mi pa še zgodil, da je ne bi postavla tam, kjer more bit.
Well, I guess I'll ... see ya?

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

juhu,blog! <3

Tina pravi ...

oujeah, oujeah :D

Tina pravi ...

wipijejeje