ponedeljek, 24. november 2008

I admit ... I have a problem

OK, priznam ... mam problem.
Včeri sm se odločla, da bom dans šla kupt nasledna dva dela (v nadaljevanju volume) Vampire Knight med glavnim odmorom. Prva ura, normalno, druga ura, mal bol počas, tretja ura ... še nikol v življenju se mi ena šolska ura ni tolk vlekla. Vsako sekundo sm pogledala na uro, da bo KONČNO konc, da grem KONČNO lahko kupt moje mange. Skor se mi je zmešal. K je zazvonil, sm takoj ustala pa laufala vn.
Odvisnik.

In zdej mi je mat rekla, da mi ne bo šla po dnar, ker je kao grozn vreme. Se pravi, da dons ne dobim denarja pa kaplc. KAKO BOM JUTR ŠLA PO MANGE BREZ DNARJA?! JZ MORM ŠE DVA VOLUMA KUPT!!

Don't tell me, I know I'm crazy.








Kia, over and out.

2 komentarji:

Darakna pravi ...

I'm telling you over and over again ... I'm not the only one obsessed here!

But you don't listen ... and NOW look at you.

Kia pravi ...

Pa če ne razumeš, Vampire Knight je TOOOOOOOOOOK KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!