četrtek, 27. november 2008

Jutr

Jutr zjutri bom poiskala Vampire knight guilty episode 8.
Jutr zjutri bom pogledala Twilight.
Jutr zjutri bom nardila nemščino.
Jutr zjutri bom nardila matematko.
Jutr zjutri bom gledala Naruto anime ... aja šit, ta tedn ga ni ...
Jutr zjutri bom prebrala Naruto mango ... aja, ne, to sm lih pred parimi minutami nardila. (KAKASHIJA SPLOH OMENIL NISO!)
Jutr zjutri bom do konca slikce uštimala.
Jutr zjutri bom slikce sprintala.
Jutr zjutri bom slikce izrezala.
Pa še kej bom jutr zjutri nardila ... ker dons ne nardim nč več, kukr da končam tale blog. Pol grem pa SPAT.


Jez med treningom:

Inner me 1: Joj, jez ne morm več, gremo že na nasledno vajo
Inner me 2: Ja lahko, kaj jamraš, tih bod pa deli.
Inner me 1: Pa ne morm več, k boliiiii.
Inner me 2: Sej si zaslužš, d te, itak te more, če ne ni nč.
Inner me 1: Pa če to res ful boli, no.
Inner me 2: Tiho! Če si govoriš, da boli, pol res boli, če pa ne razmišlaš o bolečini, je pa sploh ne opazš.
Inner me 1: Ma ja, no ... ampk boliiiiiiii!
Trener: Menjaj!


Ta komad mi je šu dans po glav. Moji linkini=))

1 komentarji:

Darakna pravi ...

Tvoj inner you 2 je car. XD

Sam kje je pa Konohamaruja najdu za fight. Zdej pa res skrajni cajt, da Naruto pride k bo TOTALY ZNORU (mislm, sej bi tko in tko ... ampak eksplozija bo tko zajela like ves svet).

Sam šit. Pain pa obvlada tisto tehniko k jo je Sarutobi uporabu na Orochimaruju. (Vsaj men je tko zgledal)