Okej, gledam spet en backstage video, k jih je tolk.

Miyano Mamoru: Do your best ... Nagabuchi!
Date Koji: Ore-tachi wa mada atten toujou, HEY!

Ne, pojma nimam, kaj the hell to pomen. Ampk način, kko to reče, jao ...

Pride mat v sobo in reče, nej gem prpravt mizo. Jez grem in med prpravlanjem mize mi gre to po glav. Ore-tachi wa mada atten toujou, HEY! In pol razmišlam, da bo to samo men ušeč pa smešn, nbenmu drugmu.

Next thought: I am unique.

In pol naprej.

Unique.
Spomnim se, bil je hladen večer
na poti domov
me črn oblak je ujel.

Začnem se režat pa si mislm zih ne vem, kako gre naprej.

In pol naprej

Na ulici so sijale luči
in zdelo se je
kot da ogovarjajo me.

Pod njimi dva sta skočila v objem
pogledala sem
znan se obraz mi je zdel

Spoznala sem, da bil je on
in pod sojem luči
*********** oči.

Se že skor začnem režat, k ugotovim, da znam še naprej. Se pravi refren.

Nič ne gledam nazaj
ne sprašujem zakaj
ostal mi je le spomin.
Vem, kaj hočem in spet
prišel bo nekdo,
ki bo razjasnil nebo.

Od japonskega actorja, se pravi Date Koji, pridem do slovenske wannabe skupine Unique.

3 aktivnih prenosov (2 ura,ur, 4 minut do konca)

Zakaj se mi zgornji stavk tok smešn slišXD

Ore-tachi wa mada atten toujou, HEY!

2 komentarji:

Tina pravi ...

haha unique :D sej ta komad je biu pa men kr ušeč ... xD

Kia pravi ...

Tak catchy tune je mel, ane:D