ponedeljek, 2. februar 2009

Monday, the 2nd of February in 2009, part 2

Kok mi je težko v lajfu.


Sej ne. Ugotavlam, da ne morm dolg bit zbrana za stvar, k je ne maram. Prepisvat psiho na komp (ker na komp hitrej pišem k na roke, logično) sm začela neki čez 8. Ura je 9, jez pa ne morm večXD Musko mam playlist, k ma skup 34 minut, zej se mi pa vrti drugič pa nekje na polovici je.

Kaj smo se dans naučil? Težko ostanem zbrana dolg. Ampk sm napisala 3 strani v wordu, tko da prosm lepo.

Pol pa grem na net, mi pa tolk počas dela, da čist živčna ratam. In če hčem Naruta, mi eno stran odpira sto let. Kko lahko v tem kdorkoli sploh kej bere? Aja, vi ne berete knjig na kompu ... ampak, če ne druzga ... da ne bo Prince of tennis konc, nočm pogledat zadnjih dveh delov (pa odlašam, pa odlašam, pa odlašam ... nočm, res nočm, d se konča, aveste ...) in se zravn tolažm, da k pa enkrat RES pogledam, mi pa ostane še okol 380 poglavij mange, plus še eno poglavje pol. Pa pol vsakič eno poglavje na mesc. Ker od marca naprej bo v eni drugi reviji izhajal enkrat na mesec en chapter nove PoT mange *kuuuulj* Naprintala sm za 5 listov, se pravi strani novih citatov.

Kdo bo zdej še nemščino delu ... pa psiho morm do konca napisat ... pa jez bi še kej gledala, no .... morm pogledat še prve dele PoT ... morm slišat un Sunmason stuff, k je bil v mjuzikalu pa se ga ne spomnem iz animeja. Pa začet morm brat mango PoT! Pa učit se morm. Kok mi je fajn. Aja točno, ena iz šole mi bo jutr prnesla eno mango v nemščini (I know, sucks ... ampk baje je manga res dobra, stokrat boljša od animeja ... pa še cajt je, da začnem nemščino pilt ... then I'm gonna be one step closer (to the edge, and I'm about to break! (ne sej ne, tole je od LinkinovXD)) to .. eerm ... fulfilling my dreams? I guess.

Speaking of my dreams. Sm razmišlala mal o faksu. Da ne bi šla japonščine študirat. Študirala bi angleščino, japonščino bi mela pa samo tko za zdravn. Za hobi, če lahko tko temu rečemo.

Lol, neki je blo govora o nabavi sharingan leč ... za maškare pa to. Me zanima, kako bi folk v šol pogledu, če se za maškare dejansko narišem s sharingan lečami. Pa še kašn headband si ubavm pa eno lasuljo s sivo-srebrnimi lasmi ... to je pol Kakashi sexy no jutsu hahaXD S to izjemo, da jez nism sexy.

Pišem pa pišem pa nč pametnega ne napišem. Dans smo mel diagnostični test pr bajli (sej ne da bi men kdo povedu, da mamo preduro pa te vaje ...) in jez valda nč ne znati. Namest da bi pol odgovarjala na vprašanja, sm na test šla pisat eno sceno za fanfiction, k jo mam v glavi par dni. K sm še sanjala o njej. Jez to šla pisat v angleščini na diagnostčni test za bajlo *kulj* No, če to napišem na taprav test, bom sicer pisala šut, ampk prfoksa se bo tut mal zabavala.
Sm pa že študerala, če bi na test za anglo, k ga mamo tut zdej enkrat ... k vse rešm, pregledam itd. in če mi ostane kej cajta (tam okol 15 minut, tok mi ponavad ostane) napišem kratek dialog, da se bo prfoksa mela fajn pr popravlanju. Sam morm se enga fajnga spomnt ...

I shpuld get going now. Got stuff to do ... prepisat psiho do konca (SUUUUUUUUUUUUCKS BIG TIME)

0 komentarji: