torek, 9. december 2008

Mojih mang ...

... ni več ... zdej je pa taka praznina tam na polici=(
Sej ne, da sm tipu ene desetkrat rekla "Pazi!", pa sva šla sam od Šube pa do glavne skpXD
Neki sm še mela za napisat, čakte zdej, da se spomnem.
Aja, naslednič, k bo men zjutri slabo (kar se ponavad dogaja trikrat na tedn), bom rekla, da se oh in sploh slabo počutm in če lahko doma ostanem. Problem je samo v tem, da je mojo mtko težko prepričat.
Dans tip na treningu ni mene pozdravu ... sicr jez tut njega nism, sm ga pa pol med pavzo neki vprašala pa sva se mal pogovarjala *kul* Pa še fajn trening je bil, čeprov sm mislla, da bom crknla, k je traju tri ure. Zej čakam četrtek, ker bo spet trening in se bomo spet mel fajn=) In ja, spet bom njega vidla.
Razmišlam, a bi šla v soboto na prednovoletn party, k ga ma naš klub, al ne bi šla? Ja ali ne ... ja ali ne ... ja ali ne ...
Zej pa, ura je 23.33. Grem delat domače branje. Knjiga je kul, ampk nimam časa do konca prebrat. Odlomek za interpretirat sm našla (in to ne sam enga, celo dva!), oznako oseb, obnovo in življenjepis avtorja se pa itak vse na netu najde pa še mal iz knjige prebereš spremno besedo, kjer vse piše, pa maš narjen, no worries.
Well well, what d'you know, ne bom dobila šuta after all. Pa še glavni odmor je umes, se pravi ura slovenščine je zadnji dve uri, tko da mam še pol ure cajta garantirano. Aja, šit, dežurna sm. God, I hate this!
Upam, da bom napredvala na nasledno stopnjo pasu.

It's just one of those days
when you don't wanna wake up
Everything is FUCKED
Everybody SUCKS

Me looooooooves this komad.

2 komentarji:

Tina pravi ...

kaj pa treniraš?

Kia pravi ...

Eno borilno veščino.