ponedeljek, 8. december 2008

Murder me for being me.

If you do that, the world will be a better place.

It's just one of those days.

K bomo pr biologiji seciral lignje pa žabe pa ne vem, kaj še, na tisto uro mene sigurno ne bo. Tko k Edward iz Twilighta reče, it's healthy to ditch class now and then.

Razmišlala sm, da bi se mogoče posnela, k berem kašno angleško knjigo pa bi brala na glas in ... ja, pol pa še ne vem, a bi se dala na net pa brala komentarje, k mi bojo govorl, kolk ne znam angleško govortXD


BREAK STUFFFFFFFFF!!!!!!!!

Zdej grem pa v knjižnco narest nalogo za nemščino, rešt diagnostični test za fizko pa brat knjigo za domače branje. Zločin in kazen.

10 more days. Pa cajt je, da si grem delat že enkrat osebno, k je še zmer nimamXD

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Zakaj bi blo pa fuj secirat ... to je pa ja fajn ...
Jst bi bla prec tam. Tko zanimiv je pa vse.

Eh, vsakemu svoje. Sej tut ena ženska je pr ns skor omedlela sam, da je kri vidla.

Tina pravi ...

it's all about he said shesaid bullshit! :D

ej, se strinjam s tabo, mene je lan vn poslala k smo neke ledvice rezal nekej ker sm bla zelena u obraz baje :D še ni blo neopravičene :D

Kia pravi ...

Ne ne ne, ne bom jez tega gledala, nism usekana. Sm že prfoksi povedala, da me na tisto uro ne bo in ni šans, da me spravjo tja notr, pa če se požrejo. Bom mela pa dve neopravičeni (+ še tiste tri, k jih mam od lani, pol bo pa itak že nov let pa se mi bo vse zbrisal (sam šit, to umes dobim že opomin, k 3+2=5))

Sicr pa:
It's just one of those days
When you don't wanna wake up
Everything is FUCKED
Everybody SUCKS
...
next in line to get FUCKED UP
Your best bet is to STAY AWAY motherfucker
it's just one of those days!
...
And if my day keeps going this way
I just might
Break something tonight
...
And if my day keeps going this way
I just might
BREAK YOUR FUCKIN FACE TONIGHT!
...
Uglavnem v vsakem drugem verzu je neki s "fuck" XD

Veš kaj, ne ... Limp Bizkiti pa Linkin Park, to je muska za kakršno kol počutje. Če si slabe vole, poslušaš besedilo, k se ujema s tvojim razpoloženjem, če si pa dobre, poslušaš pa musko, k ful razbija in se lah sam znoriš nanjo in skačeš po bajti vs dobre vole.