četrtek, 18. december 2008

Sweet sixteen?

Not at all.

Prvič v lajfu sm se učila kemijo, pol me pa prfoksa obtož prepisvanja.

Nov anime sm si zlovdala, mislm nov zame. Nov zto, ker ga še nism vidla. Pa sploh ni tolk slab, tale Prince of Tennis.

Ugotavlam, da ne morm brez enga upisa, ne da bi omenila kakšn anime al pa kako mango:D Zdejle, tale moment čakam, da se mi Prince of Tennis zlovda, da lahko pogledam še kakšn del al pa dva .. al pa tri al pa štiri .. kej več pa ne bo šlo, ker loadam po štiri naenkrat, vseh delov je pa 178. In morm ugotovit, kaj the hell pomeni "mada mada dane", ker mali v animeju to stalno govori, pa je vsakič drugač preveden.

Za rojstn dan mi je nekdo (v familiji) dal 25€. Ugante, za kaj jih bom zapravla. U guessed right! Za Naruta! Zej mi ni treba čakat do januarja na žepnino. Čeprov, morm preštuderat, 3x9 je 27€, tok pa nimam. Mam le in samo 25€. Lameee.

Jutr bom domov iz šole šla z osmimi mangami. Vampire knight jutr namreč dobim nazaj, se pravi to je 5 volumov, iz Valenovaka pa bom vzela, se pravi kupila 3 volume Naruta, 27., 28. in 29. Pol bom mela pa vse mange od 14-31, pa še 32 in 33 volume bom naročila. Pol bom pa mal tisto polico pospravla, kjer so knjige, ker jih je totalno preveč. Morm se odločt, kaj bo ostal na polici in kaj bo šlo v prazno omaro mal več kot meter pod tisto polico. Ampk une knjige v omari ne bojo več vidne. Tko da bo to težka odločitev. Al pa tut ne. Mange definitivno ostanejo na polici, pol pa zraven še kej. Po vsej verjetnosti moja Twilight saga, čeprov mi manjka prvi del. Pa seveda tiste knjige, k niso moje, k so na posodi (torej samo the Host), k so iz knjižnce (teh je pa mal več, čeprov jih je res ful mal), ostale pa v omaro (Pika Nogavička, Harry Potter, Eragon, Harsh cry of the Heron, neke nemške knjige pa še ene angleške, k so še od fotra ...)

K smo že pr fotru, baje je on mel popravce, k je bil v srednji, zdej pa men teži, k jih mam oz. če jih mam (lani sm skor mela enga). Vedno se je učil samo tist, kar ga je zanimal, kar je ista stvar, k jo jez delam. Če bom kdaj mela jez popravca, mu bom točno to rekla. Ha!

Kaj morm še dans narest? Nalogo za nemščino, ker je ne mislm jutr zjutri delat, thank you very much. Pol še nalogo za matematko, ker so mi spet ocene uibr padle, odkar ne delam domačih nalog in pa najdt liste, kjer mam tist angleški food topic, ker mormo poznat ime za vsako jebeno zelišče, k jih pa še v slovenščini ne vem, človk božji.
No, če ne druzga, si bom zapomnla vsaj to, kaj pomeni squid.
Sid: Maybe we could rapidly evolve into water creatures.
Diego: That's genius, Sid.
Sid: Call me Squid.

94,3% Še mal, še mal. Zdej bo počas že cajt, da se kakšn Naruto prkaže na internetu, anime in manga, pol še kakšn Vampire Knight subbed (trenutno je sam raw verzija gor, et je ne parle pas japonais).

Ah klinc, men se ne da več pisat.

2 komentarji:

Unknown pravi ...

Ah, dej dej, ziher veš še več angle ... d00h ...

Kemija pa: dobr zate ... jst sm misnla, da me bo pobral, če bom šla na Veterino, kjer je kema osnova. XD

Kia pravi ...

Ma kemija sux big time. Pa prfoksa je tut neumna like hell.