nedelja, 21. december 2008

Sunday, 21st of december in 2008

Torej, ker mam ful problemov z zmišljevanjem naslovov in nazivov, ker velikrat napišem več stvari, k med sabo nimajo nobenga pomena in se jih ne da z eno besedno zvezo zajet, sm se odločla, da bojo nazivi kr dan in datum, ker se česa bol pametnga ne morm spomnt. Da se bom naučila pisat datume v angli, jih bom pisala v angli.

Zdej še tale blog na hitr skup spacam in eni na viji končno odpišem, pol se grem pa biologijo učit. Ne bom se učila vsega, to ne, sm čiz zadovolna z dve, tolk da mam pozitivno, zato se bom naučila samo žvali, ne pa tut rastlin. Rastline bom itak pol popravlala po počitncah. Ampk važn je, da jutr dobim pozitivno. Pa matki morm rečt, da mi šenkrat opravičil napiše, ker sm ga nekam založila. Sam je pa dobr, da sm prejšn pondelk zaspala in prespala prve tri ure pouka, zadnje tri sm pa pol špricala. Pr bajli so namreč lignje seciral. Men je čist fajn, če znam teorijo, ne rabm tega še na lignu vidt, tist drobovnjak pa ne vem, kaj majo glavonožci (vidte, zto se morm pa učit, mi bo prfoksa takoj šut dala).

Včeri sm gledala Prince of Tennis do pol petih zjutri. Ustala sm pa dejansko ob 11, mal prej. To je prov rekord, ponavad ustanem ob 11, če grem ob polnoči spat, ne pa ob pol petih. Pa tko, ful se mi zdi, da preveč vejc delamXD Anyway, delala sm najbol bedne stvari medtem, k sm čakala, da se mi Prince of Tennis zlovda. Šla sm na spletno stran moje bivše osnovne šole in pogledala, če majo kašne nove aktivnosti. nove izbirce, nove prfokse, pa če se je Klaves (prfoks za glasbo) že upokojil al ne. Na srečo se je. Pa na srečo po tem, k smo mi šli, baje je tanova prfoksa zajebana.

Prebrat morm še Vampire Knight chapter 46. Bog ve, kaj bo zdej Zero naredu, tok me zanima. Ampk ne dons, dons se bom sam še bajlo učila. Pol pa po 4 urah (ker tok cajta se mi bo še Prince of Tennis loadu) bom pršla mal na komp pa pogledala en del animeja pa še VK prebrala pol pa nazaj na bajlo. Sm ugotovila, da če gledam anime pa se grem pol učit, se velik laži učim, k sm dobre vole.

Popravk, Prince se mi bo loadu še 7 UR! Ura je pa že 7, to bo lih ob dveh ponoč, jao.

Mat me hoče za božič zvlečt na Velko planino v eno super mejhno kočo, kjer bo 16 folka notr. Ne morš s takimi, no. Jez se ne počutm dobr nekje, kjer je velik folka in se stalno sliši človeški glas, kjer ne morš nikamor it, ne da bi vidu kakšno človeško bitje in basically ne morš nč. Pa še spiš na tleh, medtem k majo drugi celo postlo zase, ker so starejši od tebe in majo prednost. Dej no, a je lahko še bol lame? In zdej jez ne vem, kaj nej nardim. Lahko grem tja in se mi zmeša med tolkimi ljudmi na enem mestu, lahko se pa sama zbudim na božič v prazni hiši. To go or not to go, that is the question.

Kaj mam še za povedat? V petk smo pisal angleščino. Jez sm znala slovnco, tist food vocabulary se mi pa ni dal učit. Pa je bil stavk we should eat a lot of _______ which we can find them in milk, cheese and other ______ products. Jez sm se pol v mislih pogovarjala sama s sabo. Naprimer tkole: we should eat a lot of beljakovin but how the hell do you say beljakovine in english?! 10 minut sm se tkole kregala s sabo (slovnični del sm rešla v 10-15 minutah, ostalih 30 sm se zajebavala s tema dvema nalogama o food vocabulary), predn sm se iz ne vem kerga filma, animeja, ne vem česa spomnla na PROTEINS! In vsa ponosna napisala te jebene proteins na črtoXD Tadrugo sm pa prazno pustila, k nism vedla, a je protein products al ne, pa raj nism nč napisala. Sej vem, štor.

Aja, ugotovila sm, kaj pomeni mada mada dane. Dobesedno to pomeni no, not yet. Ampk odvisno od tega, v kakšni situaciji je izrečen, Ryoma to dostkrat reče, da nekoga sprovocira. Al pa če prot komu igra pa je nasprotnik slabši od njega in ga Ryoma premaga pa gre do njega in mu reče mada mada dane, kar v tem primeru pomeni you have a long way to go.

ta vikend sm pospravla sobo. Mislm RES pospravla. Veste, kok grozna je bla soba in sploh una polica, kjer mam knjige. Zej je pa ta polica tko lepa in največ je mang na njej in na eni strani je Twilight in na drugi je Harry Potter in ostale knjige so šle v omaro, ker zavzemajo plac na polici, kjer se more vidt moje mange.

Včeri sm še mal iskala Prince of Tennis soundtrack. Pa sm najdla 3 al 4 pesmi, k so mi všečne.

1.


Ta je taka mirna pa še fajn predstavla odnos med tema dvema na sliki. K sta v animeju mal starejša, sam flashbacki so pač umes.


2.



3.



4.


Teli trije so mi všeč zard muske same, k je huda pač.


5.


Ta pa ubistvu ni nč posebnga, ampk mi je še zmer hud. Nekak se mi zdi, da tistih par sekund na začetku predstavla začetno upanje al pa neko idejo, k bi just might work, na konc pa VICTORY! Zto mi je všeč.

Mada mada dane.

2 komentarji:

Darakna pravi ...

Like I said ... obsessed much?

Drgač pa ... ti k se kregaš s sabo si čist taka k jst ... in obe na sploh spominjave na Tysona v takem trenutku ... vsaj bi, če bi se on uču anglo.

Pr kakšnemu težjemu testu pa vsaj jst spominjam na Naruta. Tist: "Aha, aha, aha ... ahaaaa ... ok, next!" XD

Kia pravi ...

Naruto pride pol do zadne naloge, pogleda gor pa si misli "I'm DOOMED!"
Sicr pa, Prince of tennis bo tok cajta popularn pr men, dokler bom gledala. Gledala bom pa mal dle, ker je pač mal bol dolg:D