nedelja, 12. april 2009

Sunday, the 12th of April in 2009

Mislm če pa to ni res. Ma ja, pišem v angleščini, razmišlam v angleščini, z nekaterimi se pogovarjam v angleščini. Koga briga? Model mi pol reče, da zato ker mam (skor) vse na msnju (vzdevek + osebno sporočilo (da ne bom v angleščini napisala, aveste, se bom zadržala)) napisan v angleščini, zaničujem slovenski jezik. Mislm WTF?? Oprostite. Bom po slovensk. Kaj za vraga? Ampk on mi gre pametovat o tem, da jez zaničujem slovenski jezik, k on napiše ime praznika narobe. Oz. ne ime praznika, sam očitno ne ve, da se praznike piše z malo začetnco. Odkar se poznamo, mi on teži s tem, da sm res neumna, ker pišem v angleščini. Da smo v Sloveniji in ne v angleško govoreči državi. Pol mu pa jez zdele mimgrede rečem, da se praznike piše z malo, model men nazaj "I don't give a shit about that." Okej, kaj je s tem stavkom narobe. Prvič, napisu oz. reku ga je v, tralala, ANGLEŠČINI. Model, k men teži zard angleščine, je napisu to v točno tem jeziku, k ga očitno ne mara. Drugič, če on men pametuje o slovenskem jeziku, bi lahko mel o slovenskem pravopisu tolk pojma, kot ga mam jez, pa ga očitno še tolk nima. Pol gre pa on men pametvat o jebenih jezikih.
Sej, če bi mi reku samo enkrat, pa če bi blo v zajebanciji al pa ne. Ampk neeeeeeeeee, on mi bo to šu rečt vsakič, k se pogovarjava. Mislm ja, okej, ni mu všeč, če pišem v angleščini (pa samo enkrat sm to nardila, da sm prov njemu kej v angli napisala, edino kar on drgač pr men angleškega vidi, sta moj nickname, oprostite, vzdevek in osebn sporočil), poveš mi enkrat, dvakrat, ne pa da mi STALNO težiš s tem. Če ti ni všeč moje prikazano ime (da ne bo skos vzdevek), ga pač ne ber, sej lah bereš sam tist, kar sm napisala. God, people, why the hell do you make things harder?!?!?! Oprostite. Za boga, ljudje, zakaj za vraga delate stvari težje?!?!?! A je zdej uredu?

Isti ampk res isti primer je moja gej frendica. Lezbična frendica. Whatevr. Ja, okej, si gej al lezbijka al whatevr. Povedla si mi in verjem, če mi neb, sploh neb opazla. Sam d mi pa zej vsako ampk res VSAKO stvar na to obrneš, ma dej faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak, a daš loh že mer s tem?!

Pa režala se mi je, k sm ji rekla, d grem trenerat karate. Pa njena sošolka se je men režala, pa se sploh ne poznava.

Pa sm na igrišču s to frendico pa njenim bivšim sošolcem. Mojim bivšim sosošolcem. Model se ukvarja z downhillom al neki tazga. Frendica, veste kaj ona dela. Ona riše. Nč druzga. Jez sm karateistka, igram sintisajzr pa še kej bi se najdl. Kaj mi model reče. Downhill je kul, adrenalin pa dnar pa blablabla. Risanje je kul, izražanje samga sebe, talent, blablabla. Karate --> kr neki. Kaj je to karate? Kr neki, ni adrenalina, brez veze. Igranje sintisajzerja --> kr neki. Ni užitka, ni adrenalina, kopiraš za drugimi, k igraš komade, k že obstajajo. Frendica mi reče oz njemu pove, da jez se naučim en komad, k ga pol sto let preigravam pa njej težim z njim. Ma klinc, če verjamete al pa ne, jez se tle počutm resno napadeno in zatirano al whatevr. Msilm vse, kar jez počnem, je zanč, je kr neki, je neumn, je prfuknen, je zabit, ni užitka v tem pa adrenalina pa samo težim s tem. Sam da sm jez omenjena, pa je vse slabo. Karate in igranje sintisajzrja, to ni nč nenavadnega, to so everyday activities, k jih počnejo vsi po svetu. Joj, spet sm se spozabla. To so vsakodnevne aktivnosti, k jih počnejo vsi po svetu. Ampk zto, ker jih jez počnem, so slabe.

Ena modelka mi reče, d ji model ni všeč. Nora je na Siddharto. Resno usekana. Kazuki Kato (oz. Japonc) ma isto zvrst muske. Ona sama je rekla, d je začetek enga komada totalno enak k pr Siddharti. Pol mi pa reče, d je kr neki. Ma čiz očitno je, da je rekla to zato, ker je Japonc. Samo in edino zato, ker je Japonc. Mislm jez dost muske ne poslušam. Ampk če ma model dobr glas, bom rekla, d ma dobr glas, sam muska mi ni všeč. D mi gre pa rečt, d ji ni všeč zard njegove narodnosti, sama pa tako zvrst muske skos posluša, ma pejt u ******* s takimi izjavami.

Ja, berem mange pa gledam animeje pa drug japonski shit. Oprostite. Sranje. To v Sloveniji ni tok razširjen. Sam igranje sintisajzerja pa karate pa branje nasploh ...
Fuck u all. Aja ne, morm v slovenščini. Jebite se.

2 komentarji:

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Darakna pravi ...

A veš kaj, a ne ... če jim pa angla ni fajn, pa začni v japonščini pisat. XD Sej znaš dost za en neposredc.
Veš, morš poslušat svoje sovražnike. Sej poznaš: Love your enemys ... because it pisses them off.

Drgač pa itak vedno obstaja izgovor, da maš na msn-ju enga k ne zna slovensk (aka je iz tujine) in se z njim več pogovarjaš kot s katerimikoli mudeli v sloveniji in bi pač rada, da un mudel razume, kaj ti gre po glav.

Druga stvar je pa, da sploh ne vem, zakaj bi te brigal, kaj si folk misl. Say: nehi težit s tem, k nisi moja mama/fotr, pa še njih ne ubogam.
Ne morš zamerit tistim, z nižjimi razvitimi možgani. A veš, Slovencenli so pač obstal na nekem nivoju razvoja, kjer se pač največ odražata ljubosumje in posledično en defence mechanism, kar vodi v skupinski posmeh posameznika.
Čist preprost je to: STRAH PRED TUJIM.

Folk je glup ... se lahko še tko trudš, da bi ga mal razsvetlil pa kaj k so še trmasti po vrhu vsega.
Give up, live your life the way you want.