torek, 14. april 2009

Tuesday, the 14th of April in 2009

Jez se lah za cel dan zaposlim z gledanjem slik na pali-mari.livejournal. Najnovejše slike Renna Kiriyame so super lepe in kul, HA.

Kupla sm si japanese phrasebook. Zej vem, zakaj se sempai piše z m. Kako se šteje, sm sama pogruntala. Tko da zdej znam do 99 štet *kul* Sej ni tak težko. Pa še nikol mi niso ble jasne te -san, -chan, -kun in tako dalje. Pa kaj pomeni, če je nad samoglasnikom črta (oz v tej knjigi je narisana strešca).

Čiz sm zajebana, HA!

Komp se mi je sesul. Zgubla sm seminarsko nalogo za slovo. Foksa me bo ubila. Upam, d mi da en tedn, da nardim. Klinc.

A še kej. Ja, že drugič v relativno kratkem času sm mela (za)misel, da pustim šolo pa pridem septembra nazaj.

Aja, moj najnovejši plan. Delam 1, 2, 3 poletja, zaslužen dnar zapravm za trip to Japan. Good plan? Me likes it.

Khm ... Barbara, kje je komentar?!?!?! Kje je komentaaaaar?!?! Genki je lep pa to? :P

2 komentarji:

Darakna pravi ...

Yeah? And THEN what?

If it would be so easy I'd be long gone.

My plan ... go to school, learn to program (I can do jobs then worldwide) ... greš nekam, kjer majo dokaj dobro razvito šolo in službe za starejšo zgodovino/research, vmes gremo ja japonsko po tipa ... v starih letih pa mirno pišemo nekje v Južni Afriki/Novi Zelandiji ... uglavnem nekje, k je folk prjazn, pa da daleč okol ni nobenga.

Kia pravi ...

I don't plan that far ahead, y'know. And I'm going to Japan before my twenties.