petek, 13. marec 2009

Friday, the 13th of March in 2009

Šele zdele sm opazla, da je petek trinajsti.

Okej, ker se mi ne da na vsak komentar posebi odgovarjat med komentarji (nekdo mi jih je nabil ene pet), bom vse sm koperala pa tle nanje napisala respond.

Darakna pravi ...
A guy sleeping ... figures.

Me: Well, no surprise there:P Sam če sta pa kjuuuuuuuuuuuuuuuuut. Pa pika.

Darakna pravi ...
Nope. I feel fine.
Joke ... why should I laugh at you giving me a I'm-a-loser-for-not-knowing-how-to-play-like-that complex.

Me: A nis ti špilala nek sintisajzerja? Sej to sploh ni težka pesmca:D Simpl simpl.

Darakna pravi ...
LOL is never going to be the same again ...
You so remind me on someone ... k eno in isto skos:
"What tree? ... What lake? ... What town?"

Me: Okej, ful ne kapiram, kaj ma ta komentar veze z vsebino entryja XD Explain?

Darakna pravi ...
mene pa eden k ga na vsake tolk cajta na 6 (bus) vidm spominja na Jakea ... before the werewolf thing. To je blo pred filmom, tko da je bil podobn moji sliki Jacoba, ne igralcu. (darker skin, black hair, not very tall at the time ... and younger).
Nevem zakaj so mobitele izumil ... zdej ga še za uro ne morm vprašat (tko smo učas načenjal pogovore XD)

Me: Sej mu loh simpl rečeš, da te spominja na enga modela:D Pardon, tipa.

Okej, dalje.
Novo "serijo" sm najdla. Kao jdrama. Jdrama. Jdrama. Napisala trikrat, da ne boste misll, d je tist j tiskarska napaka. Nej bi se napisal Jdorama, sam to je pa res kompliciran.
Anyway. Tokyo ghost trip. Not špilajo sami modeli iz Tenimyuja hah. Sam problem je, ker je vseh epizod 13, podnapise majo pa sam prvih 6 delov. In pol nej jez ugibam, kaj govorijo v 7-13. Pa še prvi del mi tko ful ni jasn. Dva brata stojita nekje na eni cesti ponoč in se pogovarjata z enim v črnem plašču. Sklepam, da je kak angel of death al pa kej podobnega. Setsu (en od bratov) je nek ful dobr spirit summoner in ga Črni Plašč vpraša, če je ta njegova moč vse. Stopi Sowa (drug od bratov) naprej in junaško reče I will not let Setsu go. Črni Plašč se obrne k njemu You wanna substitute for him? That's fine. Se obrne in gre. Prlaufa od nekje Kai, od teh dveh modelov brat, zakriči Sowu nej zbeži, od nekje se pojav avto in zbije Sowo. Nasledna scena, laufajo na urgenco. Nasledna scena, Kai pride domov čiz depresiven (sklepamo, da je Sowa umrl), od nekje se pojavi Setsu, mokri lasje, brisača okol privatnih delov (cute, d00h), prov nč slabe vole. Kaiu nč jasn, zakaj je Setsu dobre vole, mu hoče neki rečt, v tistem pa uleti notr Sowa. Kaiu še mn jasn, kaj se dogajaXD Men tut ne. A ni Sowo lihkar avto zbil? Tko ful hudo? Then why is he here?

Sam k zej razmišlam, Kai pol v naslednih delih skos gleda na uro. Kukr d neki prčakuje. Se pravi, da je mel neko videnje al kaj jez vem, kaj. Pa še to bi pojasnl prvi stavk v prvem delu Death isn't something that arrives suddenly one day. Kukr d je Kai vedu, d se bo to zgodil.

Ta serija mi je všeč. Supernatural in to. Pa še Yagami (Sowa), JURI (Setsu) pa Kiriyama (Kai) so kjut.

OMFG, tle je tok mrzlo. I-I-I-I'm-'m-'m-'m- g-g-go-go-o-oin-g-g-g t-t-t-to-to-o f-f-fre-e-e-ez-ez-ez-e-e-e.

Iz knjižnce sm vzela White Fang.

WAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Skinse spet predvajajo na kanalu a! Zakaj jez tega faking ne vem?! Halooo-oo?!?!?!

Garfield: Jon, I accidentally dropped your great-great-grandmother's gravy boat. I'm sorry.
Jon: You never liked this gravy boat, did you?
Garfield: Had to accidentally drop the sucker 47 times.

In še. DNA je že skor konc s podnapisi za Dream Live 5th. Can't wait till she uploads it. Then I download it. And WATCH IT!

Tko k Light iz Death Note. I'm gonna take a chip ... and EAT IT!

Sam je pa tok smešn, jao. Setsu Kaiu What's wrong? Kai ma flashbacke Sowe na urgenci. Pride Sowa, pogleda Kaia, totally expessionless face pa tist "Yo!"

Kai: May I ask for your name?
Priest: Santa Claus. XD

Včeri sm zamudla bus. Dobr, da fotr ne ve, do kdaj mam trening, ker sm pršla domov eno uro kasnej kukr bi smela.
Po treningu se pogovarjam z dvema, pride trener, živjo živjo, gre dalje. Pol ena laufa za njim, d ga bo neki vprašala pa smo se še pol ene 15 min pogovarjal. Gre on na postajo, me tut sam na drugo stran ceste. Ob tem smo še njega opravlaleXD (o tem, da je ful uredu pa prjazn pa da ful dobr govori (okej, to sm jez reklaXD pač njegovi r-ji ... tak k moji, neXD)) Tm na postaji smo še neki mele o njem, k je ena hotla ga še neki vprašat pa smo se skor začele dret tam čez cestoXD Pol pa jez sej če ga rabš, jez mam njegovo cifro pa ga lah pokličeš. Sm se zajbavala valda, cifro mam, sam ji je nikol neb dala ... raj ne razmišlam, kaj bi mi trener nareduXD Pa unedve pogledata mene pa takoj kaj pa maš ti z njem? Pa se ena dela da je jz pa ga kliče po imaginary cellphone pa tist a prideš na en čajčk XD

Če me v nedelo ne bo slišat, pomeni, da sm umrla zard ... kako se že reče ... aja, izčrpanosti.

0 komentarji: