nedelja, 8. marec 2009

Sunday, the 8th of March in 2009

Fak, dammit, zakaj the hell ne žvim na JAP oz. zakaj the hell ne morm jez teh revij f-ing kupt! Aaaa, to so tok debele revije in notr sam japanese candyyyyy. Lots of japanese candyyyyy.
Dobr, d so na livejournalu folksi, k to kupjo in skenerajo, d lah jez to mam.
Resno lahko cel cel cel res cel dan brskam po tem livejournalu in iščem slikce od Kazukija, Mase, Aibe, Takuye ...

And a totally cute pic. Toru and Masa are so cute sleeping on a plane! (You need to click this and then zoom in the down left corner, yeah? (Zej pa sam čakam komentar od Darakne ... something like "a guy sleeping ... figures."

Katie: I'm Katie. I've never not had a boyfriend since I was seven.
Kieran: Congratulations. You.
Emily: I'm Emily. I've never had a boyfriend.
Kieran: Shit happens. And what about you with the bling.
Effy: I'm Effy. And I think my mom's having an affair.
Kieran: Good one. Shows enterprise
.

How is Naomi read backwards.
I moan.

3 komentarji:

Tina pravi ...

sm gledala polovico twilighta. moram najprej knjigo prebrat, pol bom pa do konca pogledala.

aja pa sprement morš moj naslov klele v tvojmu seznamu, ker tinabolta.blogspot.com ne dela več :)

Kia pravi ...

Evo, dela zdej.

Darakna pravi ...

A guy sleeping ... figures.