torek, 10. marec 2009

Tuesday, the 10th of March in 2009

Ubistvu sm mela manijo shranjevanja slik in sm si hranla še pa še slik od Rikkaidai actorjev.
Ubistvu sm pol pogledala te slike in ugotovila, da se mi ene sploh niso shranle!
Ubistvu so se, sam mi kaže 0 x 0 pxls.
Ubistvu sm razmišlala, kaj the hell nej si nalepm na zvezk, da ne bo tak debiln.
Ubistvu sm se pogovarjala s sšoloko in jo prašala, če ma kašno lepo slikco za to pa povedala sm ji, da nočm met kej anime stuff, ker se mi že tko vsi režijo in nočm met modelov iz Tenimyu mjuzikla, ker bi se mi, again, vsi režal.
Ubistvu je ona rekla, da bmk, nej si nalepm, kar hočm.
Ubistvu sm se odločla, da bom upoštevala ta nasvet.
Ubistvu bom na zvezk nalepla slikce tipov iz Rikkaidai.
Ubistvu se morm odvadt tipom govort modeli.
Ubistvu sm dans skor šolo zamudla, ker sm zjutri na poti od postaje do šole srečala mojo sokarateistko.
Ubistvu sm pozabla na uro, k sva se pogovarjale.
Ubistvu, ubistvu, ubistvu.

The word ubistvu is never gonna be the same again.

Tko k gledaš video, kjer so zbrani vsi Teal'covi Indeedi iz Stargate SG-1. All you hear is "indeed, indeed, indeed, indeed we have not, indeed, indeed, indeed you have, indeed, indeed, indeed, indeed they are, indeed ..."
In pol en zabije:
Indeed is never gonna be the same again.

Tko k se me z gasilskimi igramo pijansko igrco "limonce" All you hear is "ena limonca, pol limonce, tri limonce, pol limonce. Tri limonce, pol limonce, devet limonc, pol limonce. Devet limonc, pol limonce, ena limonca, pol limonce. Ena limonca, pol limonce, dve limonci, pol limonce."
Najbolš je, ker uni, k se to prvič igrajo, iz limonc nardijo melonce, lemonce, balance ...
In pol ena na konc zabije: jz sploh ne vem več, kaj pomeni limonca, a je to sploh beseda.

Limonca is never gonna be the same again.

1 komentarji:

Darakna pravi ...

LOL is never going to be the same again ...
You so remind me on someone ... k eno in isto skos:
"What tree? ... What lake? ... What town?"