Nč ne morm. Nč. Jebemti nč. Ne filmov, ne muske, ne slik, če samo pogledam ikono My Computer al pa My Documents, mi cel komp zmrzne.

Pol me pa še brat vpraša, kdaj hočm, da mi windowse na nov naloži gor. Mislm kakšno vprašanje. Čimprej! Takooooj!

Na desni ... total cuteness of course.

Ubistvu sta modela iz Tokyo Ghost Trip čist kjut, k sta tam na kavču razvlečena.

Zakaj the hell more met fotr to jebeno televizijo tok naglas.

Nč. Grem gledat TGT. Mi je uspel celo na kluč dat 4 dele (s tem, da sm mogla 10x računalnik reseterat). Grem gledat na drug komp. No, vsaj net mi še na tem dela pa utorrent, da lahko še ostale dele zlovdam ... in upam, da ko mi brat windowse naloži, ostane vse na kompu. Mam preveč lepih slikc in filmčkov, da bi si jih lah prvoščla zbrisat.

Grem ubit TV. Kill the TV? To tut obstaja? Mislm če je kill the lights obstaja ...

5 komentarji:

PolonaP pravi ...

kaj pa Backup?
(po travmatični izkušnji predlanskega leta, sem si dala vgraditi avtomatičenega za določene file)
Vso srečo

Kia pravi ...

Hah, sploh nism vedla, da kej tazga obstajaXD

Hvala hvala =)

Tina pravi ...

a ni tko, da če windowse še enkrat naložiš, da se avtomatično zbriše vse?? ... mensezdi, oz. vsaj men se je dozdej še zmeri vse zbrisal.

Kia pravi ...

To se niti slučajno ne sme zgodit, kapiš?!

Darakna pravi ...

Jst bom raj tih ... k mi jih je tko ratal razsut, da se je še mudel k se na to spozna čudu.
Rešu mi je pa slike (nism še gledala ... pa tko en tedn nazaj sm ga nazaj dobila), upam da vse ... pa tist kar sm mela na deskopu aka ŠOLO.