ponedeljek, 23. marec 2009

Monday, the 23rd of March in 2009

Tko k kej gledaš na googlu, jez sm recimo zdej iskala profile igralcev iz Tenimyuja, d bi vidla, v kerih filmih še kej igrajo pa o čem se gre v teh filmih pa če so filmi za gledat (recimo Masa špila v 2 STEPS ! in to pomeni cute guys in ples (pravjo, da je Masa noro dobr plesalc, jez ga pa še nkol nism vidla plesat ... HOČM VIDT!) in zgodba in klinc, ker tega filma ne najdem na netu ... ne raw verzije ne subbed verzije). In pol najdeš recimo Live Journal pa vpise ljudi. Tko sm zvedla, da je cel kup folka iz Tenimyuja mel tko ful problemov s fan girls. Prov bashful comments pišejo na njihove bloge pa vsi so v stilu "Is this your girlfriend? I hate you for having a girlfriend! I'm supposed to become your girlfriend when I meet you!" pa se kregajo med sabo, kera je njegova punca pa kera ni pa ne vem, kakšne štale jim delajo. Fak. Waaaaaaay too famous for their own good. Way too famous. Maš healthy fangirlism in unhealthy fangirlism. This is definitely not healthy.

Sam bi bla pa taka žurka gledat en mjuzikal v real, čeprov neb mela pojma, kaj bi govorl. Sam aveste, k to gledaš na netu, maš mini screen pa kamera se premika in nikol ne vidš čist vsega. Valda je velik bolš, če vidš ves stage, ne pa sam tist del, k ga kamera pokaže. Dobivam vtis, da to, kar mi vidmo k nismo z Japonske, to je sam četrt mjuzikla. This is one wish that's never gonna come true. Ker ko bom jez šla na Japonsko, teh mjuziklov že dolg ne bo več. Too bad.

Sam je fun brat entry od ene modelke, k je šla gledat en mjuzikal in je čista fanica Genkija. Pač Ookawa Genki. Sicer jez tega mjuzikla še nism vidla, sam ona skos sam o tem, kok so njegovi boki za umret. Pa njegove noge. XD Reminds me of the time when I've seen Kira dance. Me and Aiba's hips. Watched the video for about 25 times in a row. All I could see were his hips. Good ol' days. XD

Sid: Remember the good ol' days?
Diego: Which good ol' days?
Sid: You know. Yesterday, last week.

A je že ker zvezdnik umrl zard njegovih/njenih fanov?

Čeprov no, jez nism tolk delč, da bi sanjala o Tenimyu igralcih. Hvala bogu. K se to zgodi, bom vedla, da sm šla čez mejo zdrave obsedenosti (zej bom pa lih dans sanjala o tem. Murphyjev zakon pa to).

Ma kdo se je spomnu, da se rodim lih tle v tej bu... khm ... Sloveniji? Mislm že Velika Britanija bi bla super. ZDA še mal bolš. Japonska pa itak dream land. Kdo se je spomnu Slovenije? Dobr, da ne nameravam tle ostat. Sam pol bom pa kot grown up bla baby, ker bom še zmer mange brala pa animeje gledala pa podobne stvari.

Ah, sam o Tenimyuju pa Japonski rantam. Murder me! WAAAAAAAAAAAAAA!!!
Izpadi pač. Kulj. Drugi me ne poslušajo.

Nism se mogla takoj spomnt besede memorable, pol sm pa iz remember neki izpeljevala pa sm pršla do besede rememberable. Pa forgettable.

Sošolca sm prsilla, da se je na kitaro nauču en komad iz mjuzikla. Evilish.

Ubistvu je po eni strani dobr, da so se mi slike zbrisale. Mela sm 1200 slik, od tega jih je blo okol 400-500 iz Tenimyuja. K zele razmišlam, kok sm jih mela, se počutm k en stalker resXD Dobr, d se mi je vse zbrisal. Ker sama jih neb mogla. Nimam srca za to. XD

S čim sm že včeri težila frendici? Aja. Na ves glas sm ji pela
HAAAAJDE! PLAVI MOJ SAFIRU, HAAAAAJDE!

Sošolc sedi pred mano. Jez "a se greva tepst?" Njemu nč jasn. Jez v smeh. Sošolc se obrne k drugmu pa reče "Veš ka mi je [moje ime] rekla? [moje ime] dej šenkrat." Jst "a se greva tepst?" Drug sošolc se obrne k tretmu "A veš, kaj je [moje ime] rekla [ime prvega sošolca]. [moje ime], dej šenkrat." Jez spet (pa med tem cajtom sm se stalno režala) "a se greš tepst?" Kaj je tatret sošolc reku, ne vem, je bil predelč. Pa taprvi sošolc: "Veš, pr puncah je to mal drugač. Takrt je treba pazt."
Pač no, včeri sm nardila test za rumen pas pr karateju in sm čist ponosna nase. A ne smem bit?
Gremo se tepst.

A še kej? Pr igranju enga komada sm pršla do konca. Sam predzadne vrste not si ne morm zapomnt leve roke. Rabm še mal poškilt na note. Še to se naučim pol pa sam preigravam, da je vse lepo povezano in lepo in oh in sploh. In pol bom ta komad pozabla. Cela zajebana.

Kako nej to zaklučm?

HAAAJDE! PLAVI MOJ SAFIRU, HAAAJDE!

0 komentarji: