Gledala sm eno Jdramo spet. Na začetku oz. v openingu je pa bil en verz napisan.

There's no remedy for love but to love more.
-Henry David Thoreau-

Jez razmišlam, od kje mi je to tok znan. Prov na pavzo sm dala film pa razmišlalaXD Pol se pa spomnem pa pogledam na moj plakat, k sm ga dobila v PILu že ne vem kolk časa nazaj in so napisani štirje verzi. Od tega je en sledeč:

Za ljubezen obstaja samo eno zdravilo - še več ljubezni.
-Henry David Thoreau-

Aja, komp sm dobila nazaj. Sam sm ostala brez slik pa muske. Dammit, moje slikeeeeeeeeee!!!!
Nardila sm ene par (okej, mal več kt ene par) screenshotov iz Takumi-kun sereis. Zej pa bolš, da ta fajl, kjer mam te slike, zaklenem, ker če kdo po nesreč zatava tja ... ne bo dobrXD Sam na polovici slik sta njuni dlani. Če mi je pa tok lep prizor, no.

Ma klinc, ne da se mi pisat. Grem spat. Dans blo 5 ur teninga, zmatrana že odkar sm domov pršla. Se prav od treh popoldne.

0 komentarji: